Dugnad mot koronaviruset

På noen korte uker har vi gått fra å reise til jobb, ha barna i barnehage, besøke våre nærmeste til å være hjemme. Vi jobber fra hjemmekontor, studerer, streamer filmer og holder kontakten gjennom sosiale kanaler. Alt som følge av den alvorlige situasjonen Norge, og resten av verden opplever i forbindelse med utbruddet av koronaviruset. For å redusere smittespredningen og folketettheten må vi alle ta del i en felles dugnad mot viruset.

Vårt ansvar som tilbyder av kritisk infrastruktur for samfunnet tar vi svært alvorlig. Vi vil gjøre vårt aller ytterste i tiden som kommer for å sikre at vi leverer de tjenestene du har behov for, og den servicen du forventer.

Kundeservice
Kundeservice drives nå i all hovedsak fra hjemmekontor. Selv om vi gjør vårt beste kan våre kunder oppleve noe redusert kapasitet og litt lengre ventetid. Vi håper på forståelse for at situasjonen er krevende, og vi står på for å hjelpe deg som kunde så godt som vi bare kan. Husk at du finner mye nyttig info på vår hjemmeside, og at du alltid kan bruke Min Side/Min Bedrift app og på WEB for å gjøre endringer på ditt abonnement. Vår nettleverandør Telenor rapporterer om økt trafikk i mobilnettene, og de overvåker situasjonen nøye.

Våre ansatte
Vi i Saga Mobil følger Folkehelseinstituttets råd for å unngå nærkontakt med kolleger på arbeidsplassen, og våre ansatte skal så langt det er mulig arbeide fra hjemmekontor.

Lokal tilstedeværelse,
global kvalitet